عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ 
  • کد خبر : ۲۲۲۲۹
نشست برنامه ریزی و هماهنگی جشنواره شعر طنز در حاجی آباد
معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی آباد گفت: اختتامیه جشنواره شعر طنز «نوش خند » در حاجی آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری حاجی‌آباد؛ محمد سالاری پور معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی فرمانداری حاجی آباد در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره شعر طنز به میزبانی شهرستان حاجی‌آباد گفت: اختتامیه نخستین جشنواره طنز استان هرمزگان با حضور طنز پردازان ،۲۱ اسفندماه   در سالن ارشاد برگزار خواهد شد.


سالاری پور افزود: این جشنواره در قالب های نو و کلاسیک با موضوع آزاد توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار که همشهریان می‌توانند شرکت نمایند.


وی تقویت روحیه نشاط و شادابی را از اهداف این برنامه عنوان و اضافه کرد: برگزاری موسیقی محلی، اجرای برنامه های سنتی و کارگاه آموزشی از پیش برنامه های این جشنواره خواهد بود.


وی با بیان اینکه شرکت برای عموم علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی آزاد است، افزود: علاقه‌مندان تا پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار شعری خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.


گفتنی است شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی : kaleghand.festival@gmail.com یا به پیام رسان ایتا به شماره: 09179582490 ارسال نمایند.


 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0