عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ 
  • کد خبر : ۲۲۲۲۶
پیام تبریک فرماندار حاجی‌آباد به مناسبت فرارسیدن عید مبعث
علی خرم نسب فرماندار حاجی‌آباد طی پیامی فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را به همه مسلمانان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری حاجی‌آباد در این پیام آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مبعث، سرآغاز طلوع دین مبین اسلام و ظهور ارزش ها در صحنه حیات بشریت و حرکت در مسیر معنویت و اخلاص و ایمان به ذات اقدس الهی است.


این روز بزرگ پیام آور وحدت و سالروز برگزیده شدن خوب ترین خلقت خدا خاتم پیامبران(ص)، تفسیر چگونه زیستن برای انسان و جلوه‌ ای زیبا از حکومت صالحان است.

بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند و خاتم الانبیاء با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.

اینجانب فرا رسیدن عید سعید مبعث اشرف کائنات، اسوه حسنه انسانیت، حضرت محمد مصطفی (ص) را به همه پیروان راستین آن حضرت در سرتاسر جهان، خصوصاً ساحت مقدس امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم شریف شهرستان تبریک عرض نموده  و امیدوارم درسایه عنایات باری تعالی  و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام  ناب محمدی (ص) قرارگیریم و به یمن برکت این روز شریف، عظمت و سربلندی روز افزون اسلام و مسلمین را در سرتاسر گیتی نظاره گر باشیم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0